תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 9 | |||||
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
קורס בחירה מתחום השיח והתיווך | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
(סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
(שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג ושותף מוביל בעבודת צוות בין-מקצועי | 3 | 3 | |||
חינוך וניהול כיתה עם הפנים לקהילה | 3 | |||||
הקשר והתקשורת בניהול כיתה בחינוך המיוחד | 3 | |||||
חינוך מיוחד | חנ"מ בראי הרב-תרבותיות | 1 | 23 | |||
לקויות למידה – תיאוריה ואסטרטגיות | 1 | |||||
לקויות תקשורת שפה ודיבור | 1 | |||||
מבוא לחינוך מיוחד | 1 | |||||
מוגבלות שכלית התפתחותית ולקויות מורכבות | 1 | |||||
התפתחות שפה | 1 | |||||
קריאה התפתחות ומודלים | 1 | |||||
תלמידים על הרצף האוטיסטי | 1 | |||||
בניית תוכניות לימודים בחנ"מ ע"פ המודל האוניברסלי/התפתחות הקריאה והוראתה | 1 | |||||
הוראה מותאמת במתימטיקה הערכה וטיפול א+ב | 2 | |||||
לקויות קריאה – תאוריות והוראה מותאמת א+ב | 2 | |||||
מהאבחון ועד לפיתוח תוכנית קריאה | 1 | |||||
היבטים רגשיים וקוגניטיביים בכשירות חברתית א' | 1 | |||||
היבטים רגשיים וקוגניטיביים בכשירות חברתית ב' | 1 | |||||
מודליים יישומיים בהוראת המתמטיקה בחינוך המיוחד | 2 | |||||
תלמידים עם קשיים רגשיים וקוגניטיביים | 1 | |||||
התמודדות משפחות לתלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
תוכנית חוסן לתלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
חלון לקהילה | 1 | |||||
חינוך למיניות בחינוך המיוחד | 1 | |||||
משיתוף להשתתפות | 1 | |||||
סמינריון בחינוך מיוחד (בחירה בנושא אחד) | יצירתיות באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים | 3 | 3 | |||
למידה וזיכרונות | 3 | |||||
החינוך המיוחד בעידן הדיגיטלי | 3 | |||||
תפיסות ומודלים בהשתלבות של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 3 | |||||
חטיבת התמחות בחירה בשתי חטיבות בנות 15 ש"ש כל אחת (פירוט הקורסים בהתמחויות השונות) |
חטיבת מתמטיקה וחטיבת אמנויות שפה | 30 | ||||
חטיבת טבע וחטיבת אומנות | ||||||
סה"כ | 96 |