בשיעור סינכרוני המרצה והסטודנטים נמצאים בביתם במועד מסוים שנקבע מראש, ומקיימים את השיעור ב"כיתה" וירטואלית באמצעות פלטפורמה מקוונת ללמידה סינכרונית, דוגמת Zoom.
בשיעור אסינכרוני המרצה והסטודנטים נמצאים בביתם. המרצה מעלה חומרים ופעילויות לימודיות לפלטפורמה ללמידה מקוונת אסינכרונית, דוגמת מוודל, והסטודנטים משתתפים בפעילות בזמן גמיש, במסגרת הזמן שהוקצה על ידי המרצה.
בהדרכה פדגוגית מקוונת הסטודנטים/סטודנטיות מלמדים באופן מקוון (סינכרוני או אסינכרוני) והמדריכים צופים בהם וממשבים אותם באופן מקוון, בשימוש במגוון כלים דיגיטליים.