דגם הוראה לשיעור מקוון סינכרוני במתכונת של סדנה
בשיעור זה חלק ניכר מן הזמן מוקדש לביצוע משימות עצמאיות על ידי הסטודנטים, באופן אישי או שיתופי. הלמידה המשותפת, הצגת תוצרי הלמידה על ידי הסטודנטים והדיון בהם מאפשרים ליצור למידה משמעותית והבנה מעמיקה. שיעור זה יכול להתקיים ב- Zoom או בפלטפורמה אחרת לקיום שיעורים סינכרוניים, המאפשרת חלוקה לחדרים. דרך נוספת היא שילוב המשימות הסדנאיות במהלך השיעור בכלים אסינכרוניים, והצגת התוצרים לאחר מכן במליאה.
להלן הצעה למבנה של שיעור כזה, שמשכו כ-90 דקות, הכוללת את שלבי השיעור, פירוט של הפעילויות העיקריות בהם, והכלים הטכנולוגיים שאפשר להשתמש בהם.