התוכנית מתאימה לסטודנטים מוכשרים במתמטיקה, המעוניינים לרכוש עיסוק מקצועי מבוקש ולקדם תלמידים בתחום מוביל ומגוון, הנמצא בחזית החינוך, המחקר והפיתוח בישראל ובעולם.
החוג ללימודי מתמטיקה משתלב במבנה הלימודים של כל תוכניות ההכשרה להוראה בתואר הראשון. ניתן לבחור באחד ממסלולי ההכשרה הבאים:
נקודת המוצא של התוכנית היא שעל המורה לדעת מהי מתמטיקה מנקודת מבט אינטלקטואלית, תרבותית, חברתית ומדעית. לשם כך עליו להכיר פרקים מתולדות המתמטיקה ולהתוודע לגישות שונות לפיתוח דרכי חשיבה בתחום.
הידע הנרכש במסלול לימודי התמחות במתמטיקה כולל את הכרת התכנים הנלמדים בבית הספר, הכרת דרכי הוראה מגוונות תוך שילוב טכנולוגיות דיגיטליות והכרת תיאוריות עדכניות בתחום הלמידה והוראת המתמטיקה.
בקורסים מגוון נושאים מתחומי הדעת של המתמטיקה והטכנולוגיה הדיגיטלית כגון אלגברה, גיאומטריה, תולדות המתמטיקה ומדע, מתמטיקה בדידה, חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי, תורת ההסתברות, תורת המספרים, מבנים אלגבריים, אלגברה ליניארית, חקר ביצועים, קורסים מתקדמים במתמטיקה מופשטת, תרבות המחשב והאינטרנט, יסודות הטכנולוגיה הדיגיטלית, סביבות עתירות טכנולוגיה ולימוד והוראת מתמטיקה בשילוב הטכנולוגיה הדיגיטלית.
הקורסים בתחום שילוב הטכנולוגיה הדיגיטלית מתמקדים בהכרת טכנולוגיות חדשניות המאפשרות למידה פעילה ואינטראקטיבית, דרך התנסות עם אובייקטים מתמטיים מופשטים, העלאת השערות והסקת מסקנות.
התפתחות אישית – אנו מתחייבים ללימוד מהנה ולצמיחה אישית במהלך הלימודים לתעודת הוראה במתמטיקה. בתקופת ההכשרה נסייע לכל לומד לבנות את דמות המורה שלו, לצבור ביטחון ולרכוש ידע ויכולות חדשות.
מוניטין – הבוגרים שלנו מוצאים עבודה בקלות, תודות למוניטין המקצועי והמעמיק שצברנו במהלך שנים רבות של עבודה איכותית.
פרקטיקה – הלומדים התמחות במתמטיקה מתנסים בהוראה בכיתות בליווי אישי ומקצועי, המעניק להם משוב בונה ומקדם.
אווירה – מכללת לוינסקי לחינוך מציעה את האינטימיות היחסית שיש במכללה לעומת אוניברסיטה, יחד עם עומק מקצועי אמיתי. המרצים בחוג מייחסים חשיבות ללימודי מתמטיקה ברמה גבוהה, תוך מתן תשומת לב אישית באווירה בלתי-פורמלית ונינוחה.
אוקטובר, סמסטר אביב
ארבע שנים. בשנה הרביעית ישולב סטאז' בהוראה