במקרה זה המרצה מקליטה הרצאה באמצעים שונים ומנגישה אותה לסטודנטים באתר הקורס. אפשר לשלב בצפייה פעילויות סביב סרטונים, כפי שמתואר מצד שמאל.
פעילויות אסינכרוניות סביב טקסטים
לדוגמה:
אנוטציה שיתופית על גבי מסמך (מאמר או טקסט אחר) בעזרת אפלקציית Perusal (כלי זה נמצא ב- Moodle).
דיון בפורום בהקשר לטקסט, סיכום הדיון – זיקוק תמות עיקריות, שאלות וכו' והצגת הסיכום במצגת שיתופית – על ידי קבוצת סטודנטים אחרת בכל פעם.
קריאת טקסט ויצירת תוצרים מגוונים המבטאים את הטקסט בהקשרים אישיים או לימודיים – פעילות לימודית, סרטון, שיר, אינפוגרפיקה, קומיקס, טקסט עם צורה (כמו בתמונה), ענן מילים, קולאז' תמונות, ועוד.
יצירת מפת מושגים אישית/שיתופית מהטקסט או מפת חשיבה שיתופית
ניתוח הטקסט בקובץ שיתופי במבנה דמוי דף גמרא – כאשר כל קבוצה מוסיפה על הניתוח של קבוצות אחרות
כתיבת המשך (לטקסט ספרותי, תנ"כי או אחר).
פעילויות אסינכרוניות סביב סרטונים
לדוגמה:
דיון או שאלות על הסרטון בעזרת אפליקציית Annoto (כלי זה נמצא ב-Moodle .
מענה על שאלות אינטראקטיביות המוטמעות בסרטון ויצירת סרטונים אינטראקטיביים (אפליקציות רבות ראו כאן)
דיון בפורום בהקשר לסרטון, סיכום הדיון – זיקוק תמות עיקריות, שאלות וכו' והצגת הסיכום במצגת שיתופית – על ידי קבוצת סטודנטים אחרת בכל פעם.
ניתוח הסרטון בקובץ שיתופי סביב תמות/שאלות.
העלאת דוגמאות נוספות (טקסטים/שירים/סרטונים) רלוונטיות לנושא הסרטון.
פעילויות התנסותיות
לדוגמה:
צילום סרטונים/תמונות ושיתופם בלוח שיתופי, בקבוצת ווטסאפ, בgoogle drive/photos. משוב עמיתים על התוצרים
ביצוע ניסויים בבית, דיווח על התוצאות וניתוח משותף של התוצאות או העלאת סרטונים המתארים את הניסוי, תוצאות ומסקנות.