לאפשר לסטודנטים להציף ידע ורעיונות

הצפת הידע והרעיונות של הסטודנטים חשובה מאוד בתחילתו של תהליך למידה קונסטרוקטיביסטי, הנבנה על הידע הקודם של הלומדים כחלק מתהליך מתמשך של הוראה, למידה והערכה.

כלי זה מאפשר העלאת פוסטים מילוליים או חזותיים על קיר שיתופי, גרירה וארגון של הפוסטים והוספת תגובות לפוסטים

כלי זה מאפשר העלאת פוסטים מילוליים ו/או חזותיים או קוליים על קיר שיתופי, והוספת תגובות לפוסטים

כלי זה מאפשר הצפה של רעיונות/דימויים חזותיים על ידי הסטודנטים בבד ציור שיתופי או אישי

כלי זה מאפשר הצפה של ידע ורעיונות באמצעים מילוליים או חזותיים במצגת שיתופית

כלי זה מאפשר הצפה של אסוציאציות, ידע, עמדות, רגשות ועוד במגוון יצוגים חזותיים כגון ענן מילים, גרף עמודות ועוד

כלי זה מאפשר יצירה של שאלונים או סקרים ומתאים להצפת ידע או עמדות של הלומדים בתחילת תהליך למידה, במהלכו, או לסיכום הלמידה

במהלך מפגש סינכרוני אפשר להשתמש בסרגל האנוטציה על גבי המסך שהמרצה שיתף, או, אם המרצה שיתף לוח לבן, על גבי הלוח הלבן. אפשר לסמן, להאיר חלקים במסך, לצייר, ולהוסיף טקסט וחיצים.

לוח שיתופי לבן, המוטמע בכלי גוגל. אפשר לפתוח לוחות ללא הגבלה, ובתוכם מספר עמודים נפרדים ולשתף בקלות עם הלומדים. בלוח אפשר להוסיף פתקיות, תמונות, קוים וצורות ולשרבט. מומלץ!

להנחיה פדגוגית: צוות היחידה לחדשנות בהוראה 03-6901646  |  ciet@levinsky.ac.il היחידה לחדשנות במרכז להוראה חדשנית ומיטבית

להערות על המדריכים  |  ciet@levinsky.ac.il

טלפון

לתמיכה טכנית: 
צוות מערכות מידע

טלפון 03-6902473 

פתיחת פניה לתמיכה הטכנית בכתובת:

help.levinsky.ac.il

מדריך מקוון למוודל למרצה הכולל גם שימוש בזום