הצפת הידע והרעיונות של הסטודנטים חשובה מאוד בתחילתו של תהליך למידה קונסטרוקטיביסטי, הנבנה על הידע הקודם של הלומדים כחלק מתהליך מתמשך של הוראה, למידה והערכה.
במהלך מפגש סינכרוני אפשר להשתמש בסרגל האנוטציה על גבי המסך שהמרצה שיתף, או, אם המרצה שיתף לוח לבן, על גבי הלוח הלבן. אפשר לסמן, להאיר חלקים במסך, לצייר, ולהוסיף טקסט וחיצים.
לוח שיתופי לבן, המוטמע בכלי גוגל. אפשר לפתוח לוחות ללא הגבלה, ובתוכם מספר עמודים נפרדים ולשתף בקלות עם הלומדים. בלוח אפשר להוסיף פתקיות, תמונות, קוים וצורות ולשרבט. מומלץ!