ההשכלה הגבוהה משנה את פניה בכל העולם. המעבר למימון מוסדות להשכלה גבוהה באמצעות שכר הלימוד הביא לעלייה בציפיות הסטודנטים ולחדירה של מנגנוני שוק למוסדות אלה. למדד המצוינות המחקרית, אשר שימש להערכת האיכות של מוסדות אקדמיים ואשר היה בסיס למפתח המימון שלהם, הצטרף לאחרונה מדד למצוינות הוראה. זאת במטרה לקדם את האיכות והחדשנות בהוראה. למרות ההסכמה שתוצרי ההוראה הם תולדה של עיצוב למידה יעילה ועיצוב קוריקולום יעיל, קשה למצוא הסכמה לגבי הדרכים הנכונות להעריך מצוינות בהוראה. ההרצאה תציג כמה מהאתגרים וההזדמנויות לחידוש פניה של ההוראה בהשכלה גבוהה, ותבחן דרכים לעבודה משותפת עם סגלים אקדמיים להשגת המטרות הללו.
סיימון ווקר הוא עמית הוראה לאומי ועמית ראשי של האקדמיה להשכלה גבוהה בבריטניה. הוא עומד בראש היחידה לפיתוח הוראה באוניברסיטת גריניץ', אשר אחראית להגדרת המדיניות והאסטרטגיה של האוניברסיטה ביחס למצוינות בהוראה ולמידה, ולתמיכה בהתפתחות מקצועית של הסגל האקדמי באוניברסיטה. הוא ייסד כמה כתבי עת חינוכיים, והיה בין מחבריה של הצהרת לרנקה על עיצוב למידה, אשר התפרסמה ב-2016 כספר "עיצוב למידה: המשגת משגרת להוראה ולמידה מקוונים". הוא בין המייסדים של רשת בין-ממסדית לעיצוב למידה, חבר מייסד של מיזם CAMEL לניהול פרויקטים ומייסד הכינוס לפרקטיקות אקדמיות וטכנולוגיה. ב-2015 הוא ייסד והוביל עם אחרים את רשת "סטודנטים מובילי שינוי" בבריטניה.
כדי שנוכל להיערך לאירוע, נודה לכם אם תירשמו בטופס המקוון >>
ההרצאה תינתן בשפה האנגלית
Recognising and supporting teaching excellence
Simon Walker, Head of Educational Development at the University of Greenwich, UK
Higher Education across the world is changing. In the UK, the shift of funding Higher Education through student fees has resulted in heightened students’ expectations and market control mechanisms. The well-established Research Excellence Framework (REF) used to measure research quality, is now joined by the Teaching Excellence Framework (TEF) in an attempt to drive up the quality of teaching and encourage innovation. Whilst there is agreement by academics that the outcomes of teaching should relate to effective and productive learning and curriculum design, consensus on how to measure teaching excellence has been difficult to achieve. This presentation will explore some of the challenges and opportunities for reshaping teaching and consider ways of working with academics to bring about change.
Bio
Simon Walker is a National Teaching Fellow and Principal Fellow of the Higher Education Academy. He is the Head of Educational Development at the University of Greenwich, responsible for developing university policy and strategy on learning and teaching excellence, and supporting professional development for academic staff. He established several educational journals and is co-author of the Larnaca Declaration on Learning Design, published in 2016 as a book Learning Design: Conceptualizing a Framework for Teaching and Learning Online. He is a co-founder of the International Learning Design Cross-Institutional Network, a founding member of the innovative CAMEL project management, founder of the Academic Practice and Technology (APT) international conference. In 2015, he set up and co-led the Students as Change Agents UK Network.