12.06.2019
יום רביעי
18:00-09:00
קמפוס תל אביב

כינוס עבודות גמר בתוכנית חינוך לשוני בחברה רב-תרבותית


אוכלוסיית היעד: סטודנטים ומרצים בתוכנית חינוך לשוני בחברה רב-תרבותית

באולם ד'

באחריות ד"ר עינב ארגמן

 

מכללת לוינסקי לחינוך

 

הזמנה לכינוס היצגים בתוכנית לתואר שני .M.Ed

חינוך לשוני בחברה רב-תרבותית

יום רביעי (ט' בסיוון תשע"ט) 12 ביוני 2019

 

תוכנית הכינוס

9:30–10:00       התכנסות (ברחבה הסמוכה לחדר 424)

10:00–10:30     פתיחה (בחדר 424)

ברכות

פרופ' מיכל בלר, נשיאת מכללת לוינסקי לחינוך

פרופ' יוסי רענן, דיקן הפקולטה הרב-תחומית

ד"ר עינב ארגמן, ראש התוכנית לחינוך לשוני בחברה רב-תרבותית

10:30–12:00     מושבים מקבילים

זרקור על רב-תרבותיות (בחדר 424)

קולות מורים ואנשי חינוך (בחדר 430)

על שפה ובכיתת השפה (בחדר 434)

12:00–12:45     הפסקת צוהריים (ברחבה הסמוכה לחדר 424)

12:45–13:00     נעילה (בחדר 424)

13:00–14:30     לקראת פרויקט לסטודנטים בשנה א בלבד (בחדר 424)

מהי עבודת גמר, ד"ר עינב ארגמן

חוויית הכתיבה: מפגש עם סטודנטים משנה ב

 

כינוס היצגים תשע"ט

12:00-10:30 מושבים מקבילים

 

זרקור על רב-תרבותיות – יו"ר: פרופ' אילנה אלקד-להמן, חדר 424

רוחלה אשחר: חינוך ערכי בחברה רב-תרבותית בדרך של למידה בחברותא באמצעות ספרות האגדה של חז"ל, בהנחיית פרופ' אילנה אלקד-להמן

רות דוד: סוגיות בזהותם של אנשי חינוך ערבים המלמדים במגזר היהודי, בהנחיית פרופ' אילנה אלקד-להמן

אחלאם סלאח: עמדות צעירים (בני 21-18) במגזר הערבי כלפי הקריאה מספר מודפס וכלפי הקריאה מספר דיגיטלי: הבדלי מגדר, בהנחיית ד"ר אלונה פורקוש-ברוך

רימא כחלול: עמדות תלמידים (בוגרים) ובכירים בקהילה הדרוזית כלפי סוגיית הגיוס בעקבות חוק הלאום, בהנחיית ד"ר עינב ארגמן

 

קולות מורים ואנשי חינוך – יו"ר: פרופ' עירית קופפרברג, חדר 430

קרן חמד-קוקטה: Second-career-English teachers: Motivations and attitudes towards professional change, בהנחיית ד"ר איריס שבתאי-אלפי

מיטל שיר-לוי: אימהות שהן מורות: עמדות ותפיסות לגבי מידת מעורבותן בבתי-הספר של ילדיהן, בהנחיית ד"ר איריס שבתאי-אלפי

איריס בן דוד: Inclusion of kids with autism in the English classrooms: Perceptions and attitudes of educational staff, בהנחיית ד"ר איריס שבתאי-אלפי

יפית חביב: תפיסות ודרכי התמודדות של אנשי חינוך עם מצבים של חרם בבית הספר היסודי, בהנחיית ד"ר ענת כורם

 

על שפה ובכיתת השפה – יו"ר: פרופ' רחל חיטין-משיח, חדר 434

לימור דוד: טיפוח הבנת הנקרא ותחושת מסוגלות בקרב תלמידים דו-לשוניים באמצעות הוראת אסטרטגיות מטה-קוגניטיביות, בהנחיית ד"ר הדס ולן

שירן סטולרסקי צחור: מאפיינים לשוניים-סגנוניים בכתיבתו של אפרים סידון לילדים, בהנחיית ד"ר דולי לוי

יפה הופמן: עמדות מורים כלפי תופעת הסלנג בקרב תלמידים ובקרב מורים בבית ספר יסודי, בהנחיית פרופ' רחל חיטין-משיח

אלוירה שטיבלמן: Positive body image through media literacy in the EFL classroom בהנחיית ד"ר גלי מנור

 

 

 

 

 


להוספת האירוע ליומן
iCal
0