10:00-9:00 התכנסות וכיבוד קל
10:20-10:00 ברכות | פרופ' מיכל בלר, נשיאת מכללת לוינסקי לחינוך | ד"ר יעל קמחי, רקטור בפועל, מכללת לוינסקי לחינוך
11:45-10:15 קטע נגינה, שלמה עוז | חלוקת פרסים למרצים מצטיינים (בהשתתפות אגודת הסטודנטים) | החינוך המדעי ככלי מרכזי לבנייתה של חברת מופת, ד"ר ליאת בן-דוד, מנכ"לית מכון דוידזון במכון וייצמן
12:00-11:45 הפסקה
13:30-12:00 מושבים מקבילים
יו"ר: ד"ר ציפי בבצ'יק | חדר 425
ד"ר אורלי אללוף – יחסי הורים ומורים מנקודת המבט של בוגרי החינוך המיוחד
תמר שמואלוביץ וד"ר רבקה הלל לביאן – התמודדות אימהות חד-הוריות לילדים עם אוטיזם
ד"ר בלה גביש וד"ר עמוס פליישמן – תפיסותיהן של גננות את מקומם של הורים לילדים עם אוטיזם
ד"ר ציפי בבצ'יק וד"ר יעל קמחי – יחסיהם של הורים לילדים מחוננים עם מערכת החינוך
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר קלודי טל | חדר 426
ד"ר קלודי טל וסיגל טיש – הקבוצה הקטנה וההטרוגנית כבסיס לטיפוח גישה של הכלה וחינוך רב-תרבותי בקרב סטודנטיות להוראה בגיל הרך, מבט-על
ד"ר מיכאלה כדורי-שלזק וסיון שתיל כרמון – הקבוצה הקטנה וההטרוגנית כבסיס ליישום חינוך רב-תרבותי וטיפוח הכלה של ילדים עם צרכים מיוחדים
ד"ר איריס לוי וסיגל טיש – הקבוצה הקטנה וההטרוגנית כבסיס ליישום והכלה של ילדים עם רקע תרבותי שונה משל קבוצת הרוב
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר ליאת ביברמן-שלו | חדר 427
ד"ר ליאת ביברמן-שלו וד"ר עדית ליבנה – התקבצות מקצועות הלימוד בחינוך התיכון במגזר הממלכתי-העברי
ד"ר בת-ציון ימיני – הפיסוק כאמצעי להבעת התוכן בשירי אמיר גלבוע
ד"ר רבקה אלקושי – צליל וגובה: חקר מטפורות אודיו-גרפיות של ילדים
רבקה שיין כחלון – מי אתה אברהם רייזן? התמודדות עם תרגום מיידיש של סופר נשכח
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר אמירה ארליך | חדר 431
ד"ר רחל קציר וד"ר אמירה ארליך – עוד חוזר הניגון? מקומה של המוזיקה בחייהן של בוגרות "רון שולמית", מסלול להכשרת מחנכות במוזיקה בקהילה החרדית
ד"ר שי כהן – לימוד תזמור ועיבוד באמצעות תיווי ממוחשב
שרית טאובר – תמורות באידיאולוגיה של "המדרשה למחנכים למוזיקה" 1996-1945
מעיין אמיר – בחינה ראשונית של הרכבי ביצוע מוזיקליים מעורבים יהודים-ערבים
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר תמי ראובני | חדר 437
מיה שלום ופרופ' דבורה קורט – חקירת תהליכי הוראה-למידה במבנה רב-גילי
ד"ר רונית רוזנשיין – התפתחות ידע גלוי וחבוי על אודות הוראה אצל פרחי הוראה בעלי ידע דיסציפלינרי ברמות שונות
ד"ר סמדר בר-טל וד"ר קריסטה אסטרחן – סטודנטים מתכשרים להוראה משתפים ומשותפים ברשתות חברתיות
ד"ר עינת ברכה, ד"ר תמי ראובני וד"ר ניבה ונגרוביץ' – בחינת דגמי סדנאות התמחות, התכנים והצרכים בשלב הכניסה להוראה
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר יעל קסנר ברוך | חדר 438
ד"ר אורלי ליכט וייניש – תפיסת האם את אימה לפני הלידה ותגובת התינוק לתסכול כמנבאים שליטה אימהית ורגשות הפעוט בעת התמודדותו עם משימות מאתגרות
ד"ר איתי הס – תפיסת אימהות לילדים בגיל הרך עם ליקויי ראייה ועיוורון את השתלבותם בפעילויות שעות הפנאי
ד"ר רונית רמר ופרופ' יצחק גילת – התמודדות גננות עם אתגור סמכותן על ידי הורים
ד"ר יעל קסנר ברוך – היבטים רגשיים וקוגניטיביים אצל גננות ביחס לעיסוק במדע בחינוך הקדם-יסודי
דיון מסכם
14:15-13:30 הפסקת צוהריים
15:45-14:15 מושבים מקבילים
יו"ר: ד"ר רבקה הלל-לביאן | חדר 425
ד"ר עדנה מישורי – אני והאוטיזם – בין האישי לפוליטי
ד"ר רבקה הלל לביאן וקרן גולן – הורים לילדים עם אוטיזם המשולבים במערכת החינוך הרגילה
ד"ר גילה רוסו-צימט וד"ר רבקה הלל לביאן – "עולם עלום" – תפיסות אנשי חינוך וטיפול את המושג אוטיזם
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר עידית טבק | חדר 426
ד"ר טל רז – עמדות הורים לילדי גן ובית הספר כלפי מערכת החינוך
ד"ר ערן גוסקוב – על סתירות בין החינוך בבית ההורים לחינוך הממלכתי לפטריוטיזם והצעת כיוון ליישובן
מרים בראואר וד"ר קלודי טל – "דברים שרואים מכאן לא רואים משם" – התבוננות בקשר בין הצוות החינוכי, ילדי כיתה א' והוריהם
ד"ר יעל שליזנגר וד"ר איריס לוי – יחסי גננת-הורים מנקודת מבטן של סטודנטיות להוראה בגיל הרך
דיון מסכם
ד"ר אלונה פורקוש-ברוך – עמדות ודפוסי שימוש במדיה דיגיטלית לתקשורת בין הורים ומורים בישראל
יו"ר: ד"ר גתית הולצמן | חדר 427
ד"ר סיגל חן, ד"ר יעל קסנר-ברוך וד"ר איריס לוי – מסיבת חנוכה בגן הילדים מנקודת מבטה של מנהלת הגן – חשיבות, ארגון וניהול
ד"ר גתית הולצמן וד"ר אור מרגלית – הוראת נושא "חג ומועד" במסגרת לימודי חינוך לגיל הרך במכללת לוינסקי לחינוך
ד"ר אורית מועלם – שימוש מושכל במוזיקה במהלך מפגשי מליאה בגן חובה – חקר מקרה
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר אורלי הבל | חדר 431
ד"ר אורלי הבל – הורות מנקודת מבטו של המנהל
ד"ר רחלי פלד – יחסי הורים-מורים מנקודת המבט של בוגרי החינוך המיוחד
ד"ר ענת כורם – נקודת מבט של מורים על עשייה עם הורים בעניין פיתוח הכשירות החברתית של התלמיד
ד"ר סיגל אופנהיים שחר – מי אני שאדבר עם הורים, ולמה שאדבר איתך?
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר סמדר בר-טל | חדר 437
ד"ר סמדר בר-טל, ד"ר זהר סנפיר, ד"ר דרורית מרקוביץ'-רם וד"ר נורית חמו – מבט על הכניסה להוראה של בוגרי תוכניתM.teach מנקודות המבט של הבוגרים ושל בתי הספר
ד"ר דגנית הופנברטל וד"ר עינת ברכה – שינויים בתחושת קוהרנטיות במצבי הוראה – השוואה בין השנה הראשונה לשנה הרביעית ללימודים
ד"ר תמי ראובני, ד"ר ניבה ונגרוביץ' וד"ר ענבל בכר-כץ – הערכת תוכנית דב"ש למעורבות חברתית
ד"ר פנינת טל, ד"ר מיכל שני ופרופ' אילנה מרגולין – ריבוי זהויות מקצועיות בהכשרת מורים
דיון מסכם
יו"ר: ד"ר איריס אלפי-שבתאי | חדר 438
תמר שהם גואטה – אוריינות הבית בקרב ילדים בדואים וילדים ערבים ממיצב חברתי-כלכלי נמוך
ד"ר איריס אלפי-שבתאי – שפה שנייה במגזר הערבי: מחקר השוואתי ביכולות העברית והאנגלית בקרב תלמידי תיכון בישראל
ד"ר רחל קואסטל – Center Periphery Tension in Two Novels Written by Second Generation Oriental Jews in Israel
ד"ר אסיה שרון וד"ר דרורית מרקוביץ'-רם – מרכז דיגיטלי לאוריינות אקדמית כמרחב דיאלוגי דינמי
דיון מסכם
16:00-15:45 הפסקת קפה
מושב מליאה – חדר 424
17:00-16:00 קטע נגינה, שלמה עוז
"מנהיגות חינוכית בגיל הרך" – פרופ' מרים מבורך
"כותבים חינוך" – ד"ר שוש סיטון, פרופ' יצחק גילת
"סוגיות עכשוויות בשילוב של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל" – פרופ' שונית רייטר, פרופ' עירית קופפרברג, ופרופ' יצחק גילת
מנחה: פרופ' ליה לאור