כיצד אייפדים יכולים לתרום להוראה ולמידה של תחומי תוכן כמו מדעים ומתמטיקה? אילו כישורי למידה אפשר לפתח בעזרתם? ומה עושים איתם למעשה בבתי הספר?
בחמש שנים האחרונות חל שימוש גובר והולך בשימוש באייפדים במערכת החינוך בישראל. כניסת המכשיר לבתי הספר הובילה למאמץ גדול לשילובם באקלים הפדגוגי הבית ספרי בדרכים יצירתיות.
במפגש נסקור את מפת הדרכים של התפתחות השימוש באייפדים בחמש השנים האחרונות. לצידה נציג את דרך הזהב החדשנית שנמצאה לשימוש בהם ככלי משמעותי ותורם בלמידה בפדגוגיות שונות – כלמידת חקר ולמידה מבוססת פרויקטים ואף בפיתוח חשיבה חישובית ברובוטיקה. בבמה יוצגו דוגמאות לפרויקטים חדשניים בבתי ספר, שיכולים לתת השראה למרצים ולסטודנטים בשילוב האייפד