מיועד לסגל אקדמי ופתוח לקהל הרחב
בחדר 122
באחריות המרכז להוראה חדשנית ומיטבית
מנהיגות טרנספורמטיבית כתפיסה המובילה עיצוב מרחבי למידה והוראה המקדמים שוויון הזדמנויות לתלמידים עם צרכים מיוחדים היא "טביעת האצבע" של תוכנית החינוך המיוחד במכללת לוינסקי לחינוך. במפגש ניחשף לתהליכי הכשרה המעודדים צמיחה אישית של מורים לעתיד שתפקידם לקדם רווחה נפשית-חברתית ואינטלקטואלית של תלמידים עם צרכים מיוחדים. נדגים פיתוח סביבות הוראה מונגשות שמשתמשות בטכנולוגיה ניידת באופן יצירתי, הטמעה של אוריינות חזותית לבניית תשתית של קשר ותקשורת, מרחבי הוראה המעודדים למידת עמיתים, הוראה ב-Co, ופיתוח יזמות והובלת שינויים המאפשרים הבניית ידע מתוך החוויה ועולמו האישי של הסטודנט.