למי מתאימה תוכנית הכשרת אקדמאים להוראה בבית הספר העל-יסודי?

התוכנית מתאימה לאקדמאים המעוניינים להוביל כיתה בחינוך העל-יסודי ולקבל את ההזדמנות להוביל ולכוון את בני הנוער, שעומדים לעצב את פני החברה בישראל. מורים רבים מוצאים שהחינוך העל-יסודי הוא אחת המסגרות המאתגרות והמעניינות בתחום ההוראה. החינוך העל-יסודי מזמן עבודה קרובה עם תלמידים הנמצאים בשלבים מתקדמים של גיבוש הזהות העצמית שלהם כבוגרים וזקוקים למורים בוטחים, אנושיים, מובילים ומכילים.

על התוכנית- לימודי תעודת הוראה לבית הספר העל-יסודי

תוכנית הלימודים כוללת לימודי חינוך, פדגוגיה ומתודיקה ולימודי התמחות לפי בחירה מתוך אחד התחומים: מתמטיקה, אנגלית, ביולוגיה, ספרות, מקרא או לשון.

ההתנסות המעשית היא חלק משמעותי במסלול לימודי תעודת הוראה לבית הספר העל-יסודי. הסטודנטים במסלול זה ישתלבו בצוותי הוראה בבתי הספר העל-יסודיים במטרה לצבור ידע על דרכי ההתנהלות בכיתות ולבנות ביטחון ביכולותיהם כמורים. את שלב ההתנסות מלווים מדריכים פדגוגיים, המלבנים עם הסטודנטים החלטות, מתרגלים איתם בניית מערכי שיעור ודרכי פעולה.
כמו כן, מכללת לוינסקי לחינוך מפעילה מרכז סימולציה חדש, המאפשר לסטודנטים לתרגל תרחישים אמיתיים בכיתות ועל ידי כך להגיע מוכנים לכיתות.

הלוואות ומלגות מטעם משרד החינוך ומפעל הפיס

למה לבחור בלימודי תעודת הוראה לבית הספר העל-יסודי במכללת לוינסקי לחינוך?

  • תוכניות לימודים אישיות המתחשבות בלימודים קודמים
  • מסלול הלימודים מותאם לאנשים עובדים
  • התנסות מעשית של שנה אחת בלבד
  • סיוע במציאת מקום עבודה
  • בוגרי מכללת לוינסקי לחינוך הם מבוקשים מאוד בעבודה במסגרות חינוך
  • המכללה נמצאת במיקום גאוגרפי מרכזי, בצפון תל אביב והחנייה חינם
  • אפשרות לקבלת הלוואה מותנית* למועמדים שיימצאו זכאים על ידי משרד החינוך.
  • אפשרות לקבלת מלגה מטעם מפעל הפיס
    ** למועמדים שיימצאו זכאים על ידי מפעל הפיס.

לפרטים על מלגות מפעל הפיס לחץ כאן
** מלגת מפעל הפיס מוענקת על ידי מפעל הפיס ולא על ידי מכללת לוינסקי לחינוך. אין לראות בפרסום זה הבטחה או התחייבות מטעם צד כלשהו, כי הסטודנט יימצא זכאי לקבלתם. כמו כן, אין התחייבות על מועד קבלת ההלוואה לזכאים.

לידיעה

בוגרי תוכניות הסבות אקדמאים להוראה במכללת לוינסקי לחינוך, שלמדו לתעודת ההוראה בלשון, בספרות או באנגלית, יוכלו לקבל פטור של 2 ש"ש (שני קורסים) בתוכנית לחינוך לשוני, אם ימשיכו ללימודי התואר השני בתוכנית זו.

הסטודנטים יקבלו את הפטור בקורסים הבאים:

  1. תכנון לימודים (1 ש"ש): החל משנת הלימודים תשע"ט יילמד גם בתוכנית לחינוך לשוני. פטור זה רלוונטי לסטודנטים בהסבות הלומדים לתעודת הוראה בספרות, בלשון ובאנגלית.
  2. בלשנות שימושית (1 ש"ש) או מודעות פונולוגית (1 ש"ש): יזכו בפטור מאחד מקורסי ההתמחות בעברית, לסטודנטים הלומדים לספרות בתוכנית להסבת אקדמאים להוראה.

בלשנות שימושית (1 ש"ש) או מודעות פונולוגית (1 ש"ש): יזכו בפטור מאחד מקורסי השפה המשותפים למתמחי אנגלית.

 

הערה: פתיחת כיתה תלויה במינימום נרשמים

עיקרי התוכנית

ראש התוכנית

ד"ר מיכל שני

טלפון למתעניינים

מזכירות סטודנטים

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2