למי מתאימה התוכנית

תוכנית תואר שני בחינוך מיוחד מתאימה למורים ואנשי חינוך המעוניינים להעמיק ולחקור בתחום הצרכים המיוחדים בעלי תואר ראשון או מטפלים בעלי תואר ראשון עם תעודת התאמה להוראה, לקבל הכשרה כמובילים בתחום או להתפתח בתחום המחקר.
התוכנית מתאימה לאנשים אמפטיים ורגישים המעוניינים להתקדם ולהתפתח בדרכם המקצועית כאנשי חינוך ומקצוע, לפתוח מיומנויות ואסטרטגיות עדכניות לעבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים במסגרות רגילות ובמסגרות החינוך המיוחד.

על תוכנית תואר שני בחינוך מיוחד

הלימודים בתוכנית תואר שני בחינוך מיוחד מכוונים להכשרת מנהיגים חינוכיים המסוגלים לפתח דרכי התערבות לתלמידים עם צרכים מיוחדים, ולהוביל צוות רב-מקצועי.

הקורסים ממוקדים בהקניית ידע תיאורטי בחקר לקויות למידה, לקויות שפה, לקויות התפתחותיות ואוטיזם. כמו כן נתמקד בפיתוח דרכי מחקר וביישום הערכת למידה, בדגש על אנשים עם צרכים מיוחדים. נלמד על מעורבות ומנהיגות, על הנגשה והתאמות לימודיות, חברתיות וסביבתיות, על חידושים טכנולוגיים בחקר המוח, על התערבות לימודית ורגשית בחינוך המיוחד ועוד.

למה לבחור במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי)?

אנחנו מציעים:

  • יחס אישי: סגל ההוראה בתוכנית תואר שני בחינוך מיוחד הוא חם, מעורב ואישי ומקדם כל לומד עד למיצוי מלא של יכולותיו. הבוגרים שלנו מעידים על אווירה תומכת ועל ליווי מקצועי ואישי שמעמיקים את מסירותם ומחויבותם לתחום.
  • ידע עדכני: אנו קשובים להתפתחויות המחקריות בתחום החינוך המיוחד ומכשירים את הלומדים בשיטות ובתיאוריות העדכניות ביותר, ומתגאים בבוגרים מובילים, ידענים ומשפיעים.
  • ליווי מקצועי: מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) לחינוך היא גוף גדול, עשיר בידע, במסלולי לימוד ובאנשי הוראה. אנחנו מלווים סטודנטים מלימודי התואר הראשון, דרך לימודי התואר השני והלאה. נשמח לשמש בית לאנשי חינוך המעוניינים בסביבה איכותית להכשרה והעשרה, שתלווה אותם לאורך חייהם המקצועיים.
  • מעורבות – הדרך שלנו במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) לחינוך מתבססת על מעורבות גבוהה בקהילה, על נכסי תרבות ועל ערכים יהודיים ואוניברסליים. אנו שואפים להכשיר אנשי חינוך דעתניים ומעורבים בקהילה, שיהיו למנהיגים ביקורתיים ויצירתיים בחינוך ולמובילים בחברה.

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך .B.Ed

pix

צילום מכללה

תואר שני בחינוך .M.Ed

pix

צילום מכללה

תואר שני – חינוך לשוני בחברה רב-תרבותית

pix

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך מיוחד

pix

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך לגיל הרך בחינוך המיוחד והרגיל

pix

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך מיוחד ורגיל לבית הספר היסודי

pix

עיקרי התוכנית

ראש התוכנית

ד"ר אילת קצוף

מזכירות סטודנטים

טלפון למתעניינים

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2