תעודת הוראה בלשון – למי מתאימים הלימודים בהתמחות?

הלימודים מתאימים למי שאוהבים את השפה העברית ומוקירים אותה. מועמדים המתעניינים בשפה העברית ומעוניינים להעמיק בה, יוכלו לקבל הכשרה להוראת הלשון העברית, להבנת הנקרא ולהבעה, בתוכנית לבית הספר העל-יסודי.

אנו מכשירים את הסטודנטים להוראת לשון, הבנה והבעה לקראת בחינות הבגרות בלשון, גם במסגרת החינוך המיוחד.

כמו כן, החוג ללשון העברית מציע הכשרה להוראת עברית כשפת אם וכשפה שנייה.

בוגרי החוג ללשון העברית יוכלו להתקבל ללימודי התואר השני (M.Ed.) בחינוך לשוני בחברה רב-תרבותית במכללת לוינסקי לחינוך, כמו כן הם יוכלו להמשיך בלימודי התואר השני בלשון העברית באוניברסיטאות.

ייחודי!

בוגרי תואר ראשון בחינוך בהתמחות זו יקבלו תעודה בהוראה מותאמת בעברית.

התמחות בלשון  – על החוג

החוג ללשון העברית במכללת לוינסקי לחינוך הוא חוג ייחודי המשלב בין עולם האקדמיה לעולם החינוך. צוות המרצים בחוג מורכב מאנשי סגל מקצועיים מהשורה הראשונה וכולל מרצים בכירים מומחים בתחומי הלשון העברית.

תוכנית הלימודים משפרת את היכולת הקוגניטיבית, את היכולת האנליטית, את כושר ההבנה של טקסטים מסוגים שונים ואת כושר ההתבטאות בעל-פה ובכתב.

מי שיבחרו בלימודי התמחות בלשון יוכשרו בקורסים במגוון נושאים מתחומי הדעת של הבלשנות : מבוא לבלשנות, תורת ההגה והצורות, תחביר, תחביר וטקסט, חקר השיח, סמנטיקה, לשון ומגדר, טיפוח אוריינות, מילונאות, שפות אחיות – העברית לאור הערבית, לשון חז"ל והלשון העברית החדשה.

הלוואות ומלגות מטעם משרד החינוך ומפעל הפיס

למה לבחור בקמפוס לוינסקי של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט?

  • צוות מרצים מוביל – סגל המרצים של מכללת לוינסקי לחינוך כולל מרצים מצוינים וחוקרים הנמנים עם קהילת הבלשנים המובילים בארץ ובחו"ל. התמחות בלשון במכללת לוינסקי לחינוך היא בחירה במסלול המקצועי והמעשיר ביותר.
  • מוניטין – מכללת לוינסקי לחינוך מטפחת כבר יותר ממאה שנה מוניטין איכותי שעוזר לבוגרים להיקלט במהירות כמורים ללשון והבעה במערכת החינוך.
  • יחס אישי – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. אנו מאמינים בהדרכה פדגוגית מקצועית שתסייע לכל לומד למצות את יכולותיו ולעצב בצורה טובה את דמות המורה שבו.
  • הכשרה מעשית – אנחנו מאמינים שהתנסות היא הכרחית ובונה ביטחון וידע רב. הלימודים כוללים תוכנית הכשרה שבה הסטודנטים מתנסים בהוראה ומקבלים משוב פדגוגי אישי ומכוון.
  • אווירה – הלימודים במכללת לוינסקי לחינוך מציעים את האינטימיות היחסית שיש במכללה לעומת אוניברסיטה, ביחד עם עומק מקצועי אמיתי.
  • מעורבות – הדרך שלנו מתבססת על מעורבות גבוהה בקהילה. אנו שואפים להכשיר בוגרים דעתניים ומעורבים בקהילה, שיהיו למנהיגים ביקורתיים ויצירתיים.

עיקרי התוכנית

<< ספטמבר 2024 >>
אבגדהוז
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5