לימודי חינוך מיוחד – מי מתאימה התוכנית?

התוכנית לימודי חינוך מיוחד לתואר ראשון .B.Ed מתאימה למי שניחנו ברגישות, בסבלנות וביצירתיות הנדרשים לעבודה עם אוכלוסיות שונות של ילדים עם לקויות בגילים שונים. תוכנית הלימודים מיועדת למי שמעוניינים להתמחות בעבודה עם ילדים ונערים עם מוגבלויות מורכבות, כגון מוגבלות שכלית, אוטיזם, ליקויי למידה רב-בעייתיים והפרעות רגשיות והתנהגותיות.

בעלי נתוני סף גבוהים? אולי אתם מתאימים לאחת מתוכניות המצוינות שלנו.

על התוכנית

בתוכנית לחינוך מיוחד במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) מכשירים סטודנטים להוראת תלמידים עם לקויות שונות, כגון נכות פיזית, נכויות חושיות כמו לקויות ראייה או לקויות שמיעה משמעותיות, הפרעות קשב וריכוז המלוות בבעיות התנהגות, בעיות רגשיות ונפשיות מורכבות כמו חרדה או אילמות סלקטיבית וילדים על הרצף האוטיסטי.

במסגרת תוכנית ההכשרה הסטודנטים נחשפים לפרקטיקות פדגוגיות עדכניות וחדשניות המתאימות למאה ה-21, שאותן הם מיישמים במסגרת שיעורי הסימולציה ובמרחבי למידה עתידניים בשילוב אמצעים אינטראקטיביים וטכנולוגיות מתקדמות דוגמת אייפדים, רובוטים, אפליקציות ועוד. התוכנית כוללת לימודים ייחודים, למשל, הוראת מתמטיקה באמצעות רובוטים, וקורס "משיתוף להשתתפות" שבו סטודנטים עובדים על מיזמים אומנותיים משותפים עם בוגרים עם צרכים מיוחדים. תוכנית הלימודים כוללת גם התנסות מעשית בהוראה בעשרות בתי ספר וגני ילדים בליווי תמיכה של מדריכות פדגוגיות. כל הסטודנטים בתוכנית משתמשים באייפד כחלק אינטגרלי מתהליך ההכשרה.

תוכנית הלימודים משלבת את פרחי ההוראה בפרויקטים המעודדים רב-תרבותיות, חיבור עם הקהילה ויזמות. כך לדוגמה, בשנה האחרונה נפתח מיזם חדש של הוראת מתמטיקה לתלמידים מתקשים בפריפריה שהועבר כולו בהוראה מקוונת חווייתית בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כגון אפליקציות, משחקים ועוד.

תוכניות נוספות בתחום החינוך המיוחד

המכללה מציעה שלוש תוכניות נוספות בתחום החינוך המיוחד והחינוך הרגיל, תוכניות הדו-חוגיות העוסקות בהכשרה של מורים לחינוך מיוחד עם דגש ייחודי על הוראה לשילובו והכלתו של התלמיד במערכת החינוך הרגילה.

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך לגיל הרך בחינוך המיוחד והרגיל

pix

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך מיוחד ורגיל לבית הספר היסודי

pix

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך מיוחד ורגיל לבית הספר העל יסודי

pix

ייחודי

הבוחרים בתוכנית זו יקבלו בתום תוכנית ההסכמה תעודה נוספת מומחה בלקויות למידה – הוראה מותאמת בעברית ובחשבון
בנוסף, המייעדים עצמם ללימודים מתקדמים מראש, יוכלו לבחור החל מרגע ההרשמה במסלול מג"ה (מסלול גבוה בהוראה): לתואר ראשון בחינוך + תעודת הוראה + תואר שני בחינוך במשך 5 שנים (במקום 6 שנים) ולחסוך שנת לימודים.

למה לבחור במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי)?

קמפוס מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס אילת)

 תוכנית הלימודים בקמפוס מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס אילת) זהה לתוכנית הלימודים בקמפוס תל-אביב, המרצים בקמפוס אילת הם המרצים שמלמדים גם בקמפוס תל-אביב.

ללימודים בקמפוס אילת יתרונות רבים:

  • לימודים בשלושה ימים בשבוע
  • לימודים בקמפוס צעיר, דינמי, מטופח וחדשני
  • התנסות מעשית במסגרות החינוך החל מהשנה הראשונה
  • מלגות לתושבי אילת והפריפריה:
    • מלגת "שנת לימודים ראשונה" לתושבי אילת והפריפריה מטעם המרכז להכוונת חיילים משוחררים לפרטים >>
    • סטודנטים תושבי אילת רשאים לפנות לקבלת מלגה מטעם "קרן אילת", בהתאם לתנאי הקרן לפרטים >>

בוגרי התוכנית באילת יקבלו תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה בחינוך מיוחד בין מסלול א-י"ב

עיקרי התוכנית

ראש התוכנית

ד"ר מירב צהר רוזן

מזכירות סטודנטים:

טלפון (למתעניינים):

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2