03.01.2017
יום שלישי
13:15-08:45
אודיטוריום

מלידה עד גיל שלוש במערכת החינוך הישראלית


ב-3 בינואר 2017, ה' בטבת תשע"ז, התקיים במכללה יום עיון בנושא "מלידה עד גיל שלוש במערכת החינוך הישראלית".
ד"ר פנינת טל פתחה את היום והזמינה את המרצות המלמדות בתוכנית לגיל הרך במכללה לעדכן את המשתתפים במחקרים עדכניים הנוגעים לגיל לידה עד שלוש.
ההרצאות שנישאו בסגנון "טד", לוו בדוגמאות מאלפות ובסרטונים, שחלקם היו מהפנטים ממש. ד"ר סמדר מושל סקרה את מדיניות המסגרות של לידה עד שלוש מנקודת מבט השוואתית למדינות ה-OECD; ד"ר אורה סגל דרורי סיפרה על מחקרה בדבר תפיסת תוכנית ההכשרה לגילים אלה מנקודת מבט של סטודנטיות ומדריכות; ד"ר עינת סקרה אטר סיפרה על מחקרה העוסק במניעים לבחירת ההכשרה לחינוך מלידה עד שלוש, והוסיפה על תפיסת המסוגלות של הגננות; עידית צולמן דיברה על עבודה טיפולית איכותית עם פעוטות; ד"ר רותם שפירא שיתפה על מחקרה העוסק בתוכנית קהילתית לעידוד קריאה בדרום; רוית רוזנפלד קרפט סיפרה על מחקרה בנושא מאפייני פרידה בקרב תינוקות ופעוטות; ד"ר נועה גורי גוברמן הרצתה על כישורי תקשורת קדם-מילוליים; את היום חתמה ד"ר קלאודיה גלושנקוף בהרצאה עשירה על מאפיינים מוזיקליים מטרום לידה עד גיל שלוש.
ללא ספק, יום זה היה יום למידה עשיר ומהנה לסטודנטיות של שנה א' מהתוכנית לגיל הרך ולסטודנטיות הלומדות בתוכנית הגננות הפרטיות במכללת לוינסקי לחינוך.

חווינו יום מרתק וחשנו גאווה גדולה מכך שהיום כולו הושתת על הכוחות הפנימיים של החוג.

pninat-3-1-17-K

להוספת האירוע ליומן
iCal
0