20.06.2017
יום שלישי
23:59-00:00
רחבת האודיטוריום

היצגי גמר של סטודנטיות בשנה ג' בתוכנית לגיל הרך


סקרנות. הקשבה. צמיחה.

היצגי גמר של סטודנטיות בשנה ג' בתוכנית לגיל הרך, תשע"ז, יוני 2017

בוגרות שנה ג' בתוכנית לגיל הרך, בהובלת המדריכות הפדגוגיות, סיכמו שנה של תהליכי למידה לאורך שנת הלימודים תשע"ז בשני ימי היצגים, שהתקיימו בתאריכים 20-21.6.17 במכללת לוינסקי לחינוך בתל אביב.

הסטודנטיות הציגו יותר מ- 150 היצגים ב-32 מושבים מגוונים, שכללו הרצאות על תהליכי הלמידה עם הילדים, היצגי פוסטרים מודפסים והיצגים דיגיטליים עשירים.

היצגי הסטודנטיות עסקו בתוכנית הלימודים הייחודית לגיל הרך במכללה ובכללה: תכנון לימודים צומח בראי הדיסציפלינות השונות, גישת מאה השפות של הילד, חקר בקבוצות קטנות, חינוך לרב תרבותיות, חקר חצר הגן, עולמות של סיפורים וספרים, על כשפים וחלומות ועוד. את כל אלה חקרו הסטודנטיות מקרוב ולעומק עם ילדי גני הילדים לכל אורך שנת הלימודים.

מדברי ד"ר פנינת טל ראש החוג והתוכנית לגיל הרך, אל הסטודנטיות בפתחו של המושב החגיגי באודיטוריום:

"אתן מסיימות שלוש שנים מלאות התפתחות. עשייה ולמידה, בתוכנית הגדולה ביותר במכללה ובשנתון הגדול ביותר אי פעם! אתן יוצאות לדרך חדשה עם שלל אוצרות, עם תיאוריות מלבלבות!

למדתן לכתוב ולחקור את חוכמת העשייה שלכן. למדתן להנהיג! אתן לא נרתעות מקושי, ומסוגלות לחולל שינוי. למדתן להטיל ספק, ולהיות סובלניות נוכח אי-ודאות. למדתן לראות את ה"אחר" ואת ה"אחרת" ולפעול בהתאם. למדתן לממש תכנון לימודים צומח. למדתן להתפלא ולהתפעל, להוקיר ולהעריך. וגם אנחנו הרבינו ללמוד מכן. הוכחתן! עשיתן זאת! וקדימה אל הפסגה הבאה!"


להוספת האירוע ליומן
iCal
0