תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 9 | 10 | 21 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 9 | |||||
חינוך | היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | ||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
הקבוצה כמערכת חברתית/רפורמות במערכת החינוך | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
(סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
(שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | בניית אקלים רגשי-חברתי בגן | 3 | 3 | |||
התמודדות גננת עם מצבי לחץ ומשבר | 3 | |||||
טכנולוגיה בגיל הרך | 3 | |||||
ניהול כיתה בגיל הרך | 3 | |||||
סביבות למידה יצירתיות וחברתיות בגן הילדים | 3 | |||||
תיווך בגן הילדים | 3 | |||||
חוג הגיל הרך | הבעה ויצירה בחומרים | 1 | 23 | |||
הבעה ויצירה עם ילדים | 1 | |||||
העולם המוזיקלי של הילד | 0.5 | |||||
העולם המוזיקלי של הפעוט | 0.5 | |||||
העולם הקולי שלי | 0.5 | |||||
ילדים חוקרים את הטבע בעונות השנה א'+ב | 2 | |||||
מבוא לספרות ילדים – סיפורת | 1 | |||||
מבוא לספרות ילדים – שירה | 1 | |||||
מוזיקה התבוננות וחוויה | 0.5 | |||||
רב אוריינות בגיל הרך מבוא | 1 | |||||
פסיכולוגיה התפתחותית א+ב | 2 | |||||
מסגרות למידה בגיל לידה-3 | 1 | |||||
רב אוריינות בגיל הרך – קורס מתקדם | 1 | |||||
הילד עם הצרכים המיוחדים בגיל הגן | 1 | |||||
חג ומועד – שייכות אישית לאומית א+ב+ג | 2 | |||||
כשירות חברתית רגשית א+ב | 2 | |||||
התפתחות מושגים כמותיים בגן | 1 | |||||
התפתחות מושגי מרחב בגן | 1 | |||||
רב תרבותיות במסגרות לגיל הרך | 1 | |||||
ילדים בסיכון | 1 | |||||
התפתחות המשחק בגיל הרך | 1 | |||||
טיפוח חשיבה מדעית וטכנולוגית בגיל הרך | 1 | |||||
הגן האלטרנטיבי | 1 | |||||
פגיעות מיניות בגיל הרך | 1 | |||||
אוריינות חזותית | 1 | |||||
המעבר מגן לכיתה א | 1 | |||||
מגדר וחינוך למיניות בריאה בגיל הרך | 1 | |||||
הבסיס המוחי ללקויות שפה ותקשורת | 1 | |||||
לחוות את עקרונות מרחב ההוראה לגיל הרך | 1 | |||||
קיימות בגיל הרך | 1 | |||||
אוריינות מרחבית בגיל הרך | 1 | |||||
שילוב טכנולוגיות חדשניות בגן הילדים | 1 | |||||
טיפוח כישורים של עבודה עם הורים במאה ה-21 | 1 | |||||
סמינריון בגיל הרך (בחירה באחד) | היבטים של רב תרבותיות בחינוך ובגן הילדים | 3 | 3 | |||
הכלה ושילוב בגני ילדים | 3 | |||||
התבוננות למידה והתנסות אחרת בגן הילדים | 3 | |||||
חינוך לרב-תרבותיות בגן הילדים | 3 | |||||
חקר מדעי וטכנולוגי בגן הילדים | 3 | |||||
ניצני אוריינות בגן הילדים ובראשית בית הספר | 3 | |||||
משחקים חכמים – פיתוח כלים לחשיבה טכנולוגית בגיל הרך | 3 | |||||
חוג חינוך מיוחד | ליקויים התפתחותיים והשפעתם על תפקוד הילד בגיל הרך – תאוריות ואסטרטגיות | 1 | 23 | |||
מבוא לחינוך מיוחד | 1 | |||||
מוגבלות שכלית התפתחותית ולקויות מורכבות | 1 | |||||
תלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים | 1 | |||||
הנגשה והשתתפות של ילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרך | 1 | |||||
התפתחות שפה | 1 | |||||
הפרעות קשב וריכוז | 1 | |||||
לקויות תקשורת, שפה ודיבור בגיל הרך – תיאורי מקרה | 1 | |||||
פיתוח חשיבה המצאתית בגיל הרך | 1 | |||||
שפת הסימנים | 1 | |||||
תלמידים על הרצף האוטיסטי | 1 | |||||
בנייה והטמעה של תוכנית חינוכית יחידנית | 2 | |||||
הוראה דיאגנוסטית | 2 | |||||
מודלים יישומיים | 2 | |||||
עבודת צוות רב מקצועי | 1 | |||||
חושבים ועושים טכנולוגיה בגני החינוך המיוחד | 1 | |||||
טכנולוגיה מסייעת ותקשורת תומכת חליפית | 1 | |||||
התמודדות המשפחות של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
חלון לקהילה | 1 | |||||
חינוך למיניות בחינוך המיוחד | 1 | |||||
תוכנית חוסן לתלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
משיתוף להשתתפות | 1 | |||||
סמינריון בחינוך המיוחד | יצירתיות באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים | 3 | 3 | |||
למידה וזיכרונות | 3 | |||||
החינוך המיוחד בעידן הדיגיטלי | 3 | |||||
תפיסות ומודלים בהשתלבות של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 3 | |||||
חטיבת התמחות בחירה בשתי חטיבות בנות 10 ש"ש כל אחת (פירוט הקורסים בהתמחויות השונות) | יהדות | 20 | ||||
אומנות | ||||||
טבע | ||||||
ספרות ילדים | ||||||
מתמטיקה | ||||||
סה"כ | 118 |