חוקרת את התפתחות החשיבה המופשטת באוכלוסייה ואת השפעתה על תהליכי הוראה ולמידה. עוסקת בחקר, בהערכה ובניתוח מערכות החינוך בארץ ובעולם. מובילה ומלווה פרויקטים העוסקים בתכנון והקמת בתי ספר חדשניים. מורה למחשבים בהכשרתה.
מרצה במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט. מלמדת קורסים העוסקים בעיצוב למידה משולבת טכנולוגיה, חדשנות חינוכית ושיטות מחקר כמותי.
תחומי מחקר ועניין: חדשנות חינוכית, התפתחות הילד, טכנולוגיות ידע חינוכיות.
רשימת פרסומים:
Wattad, G. (2024). Differences in the Proficiency Levels in the PISA 2018 Exams in Science and Mathematics: The case of Israeli Students. To be published in Education Science Journal.
Wattad, G., & Chen, D. (2023). What drive cognitive development – Schooling, genetics or both? International Review of Social Sciences (IRSS), 11, 50-56.
Wattad, G., & Chen, D. (2023). Cognitive development – Call for general intelligence tool kit or a domain specificity dependent? Scientific Work International Scientific Journal, 17(5), 37-42.
Chen, D., & Wattad, G. (2023). Production and distribution of scientific knowledge among the broad population: A universal perspective. Journal of Educational Research and Reviews, 11(4), 68-74.
Wattad, G., & Chen, D. (2023). Does cognition continue to develop during adulthood? British Journal of Arts and Humanities (BJAH), 5(4), 185-191.
https://doi.org/10.34104/bjah.02301850191
Wattad, G., & Chen, D. (2023). The development of formal thinking. In Carmo, M. Editor, Education and new developments. (pp. 405-408). inScience Press.
Wattad, G., & Chen, D. (2017). The development of formal operations: The case of adult population. International Mind, Brain and Education Society (IMBES), 11 (1). 10-20. The Sheridan Press.
ותד, ג' (2023). שונות בממדי היכולת (Profcioncy ) של תלמידי ישראל במבחני פיזה 2018 במדעים ומתמטיקה (לפרסום בעיונים בחינוך).