מרצה במחלקה לחינוך בפקולטה לחינוך במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט.
תחומי ההוראה העיקריים שלה הם התפתחות רגשית וחברתית של ילדות וילדים צעירים, אקלים רגשי-חברתי בגן הילדים, המערכת המשפחתית והשפעתה על עולמם של ילדים צעירים, מערכות יחסים בין מבוגרים – עבודה עם הורים ועבודת צוות בגן, וחקר ההתנסות בהוראה בגיל הרך.
תחום מחקרה העיקרי הוא התפתחות רגשית וחברתית של ילדות וילדים צעירים.
רשימת פרסומים (מבחר):
בר, ת' (2020). רחוק אבל קרוב: טיפוח ושימור קשרים בינאישיים בגן בתקופת משבר הקורונה. בין הצלצולים.
בר, ת' (2016). סולם המזג. הד הגן, ג, 75-68.
בר, ת' (2015). אני לא יכול. הד הגן, ג, 31-22.
טל, ק' ובר, ת' (2011). יחסי משפחה-מערכת החינוך מנקודת מבט היסטורית. בתוך צ' גרינבאום וד' פריד (עורכים), יחסי משפחה – מערכת החינוך (עמ' 41-1). היוזמה למחקר יישומי בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים.
רוזנטל, מ' ובר, ת' (2008). הערכה של התערבות למניעת אלימות בין ילדים בגיל הרך. דוח מחקר מוגש למוסד לביטוח לאומי.
בר, ת' (2004). מעורבות הורים בחינוך ילדיהם. המכון לחקר הטיפוח בחינוך.