מרצה וחוקרת במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. עוסקת בתהליכי למידה המתקיימים בהקשרים פורמליים ובלתי-פורמליים, המלווים ארגון מידע דיגיטלי במחשב האישי, התפתחות של זהות ברשתות חברתיות ושימושים של ילדים ובני נוער בסביבות דיגיטליות מגוונות.
מרצה בקורסים העוסקים באוריינות דיגיטלית ובטכנולוגיה כמנוף לחדשנות בלמידה ובהוראה, כגון שיח בין פדגוגיה לטכנולוגיה, שיח בין טכנולוגיה להיבטים רגשיים וחברתיים, ותכנון לימודים בעידן הידע.
רשימת פרסומים (מבחר):
Hardof-Jaffe, S., & Amzalag, M. (2024). Beyond School: The Role of Technology in K-12 students' lives and Informal Learning. International Journal of Child-Computer Interaction, 100692.
Hardof-Jaffe, S., & Shani, M. (2024). Alternative Teacher Education Routes: From'Trained Teacher'to Teacher Educated as a'Change Agent'. Teacher Education Advancement Network Journal, 15(1), 118-135.
הרדוף-יפה, ש׳, דרור, א׳ וגוסקוב, ע׳ (התקבל לפרסום). אתגרים, הזדמנויות ותהיות שלמידה-מוכוונת-עצמי מזמנת למכשירי מורים. עיונים בחינוך
שני, מ' והרדוף-יפה, ש' (2022). הכשרת אקדמאיות ואקדמאים להוראה כקריירה שנייה: מאפיינים של תוכניות חינוכיות חברתיות. בתוך ס' בר-טל וא' גילת (עורכים), קריירה שנייה בהוראה. תל אביב: מכון מופת.
נחמיאס, ר' והרדוף-יפה, ש' (2021). ניהול מידע אישי ולמידה. בתוך ג' קורץ וח' עראר (עורכים), חינוך כמערכת מורכבת (עמ' 164-158). רמות.
Hardof-Jaffe, S., & Shani, M. (2023). Alternative teacher education routes: From ‘trained teacher’ to teacher educated as a ‘change agent’. Teacher Education Advancement Network Journal, 118-135.
Peled, R., & Hardof-Jaffe, S. (2022). Examination of an innovative mentoring model in an age of uncertainty. In L. Biberman-Shalev, O. Broza & D. Patkin (Eds.), Teacher education in a reality of a world crisis– The narrative of a faculty of education in a teacher education college (pp. 197-219). World Scientific Publishing Co.
Hardof-Jaffe, S., Schwarz, B., & Flum, H. (2020). Accelerated professional identity development through social network sites. Interdisciplinary Journal of E-Skills and Lifelong Learning, 16, 65-92.
Hardof-Jaffe, S., & Aladjem, R. (2018). Learner perception of personal spaces of information (PSIs): A mental model analysis. Journal of Interactive Learning Research, 29(2), 189-208.
Hershkovitz, A., Hardof-Jaffe, S., & Nachmias, R. (2014). Content consumption and hierarchical structures of web-supported courses. Journal of Interactive Learning Research, 25(3), 353-371.
Hardof-Jaffe, S., & Nachmias, R. (2011). Personal information management and learning. International Journal of Technology Enhanced Learning, 3(6), 570-582.
Hardof-Jaffe, S., Hershkovitz, A., Abu-Kishk, H., Bergman, O., & Nachmias, R. (2009). Students' organization strategies of personal information space. Journal of Digital Information, 10(5), 1-17.