דר ענת בן שבת

ד"ר ענת בן שבת

anat-bs@l-w.ac.il

מרצה ומדריכה פדגוגית במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. רפרנטית להטמעת טכנולוגיה דיגיטלית בתוכנית לתואר ראשון בחינוך לגיל הרך. ראש החוג והמסלול לחינוך לגיל הרך במכללה האקדמית בית ברל, מרצה, מדריכה פדגוגית וחוקרת בתחום הגיל הרך. מנחת סדנאות התמחות לגננות בשנת הסטאז' ולגננות בראשית דרכן. מנחת קורסים לגננות חונכות ומלוות. מעבירה השתלמויות לגננות בתחומי המדע וטכנולוגיה, רב-תרבותיות, ויזמות בחינוך.

תחומי מחקרה העיקריים הם תרומתם של ספרים אלקטרוניים להבנת סיפור בגיל הרך, תפיסות של ילדים בנוגע לשילוב טכנולוגיה דיגיטלית בגן, חינוך מיטבי לגיל לידה-3, הכשרה מיטבית לסטודנטים להוראה, ניצני אוריינות.

 

רשימת פרסומים (מבחר):

בן שבת, ע' (2010). פעילות בנושא קיימות לגן הילדים. דע-גן, גיליון רימון, 35. 

בן שבת, ע' (2010). לחיות באהבה בסביבה. הד הגן, א', 32-28.

טל, ק', סויסה, ר' ובן שבת, ע' (2002). תבונת ההתבוננות – תצפיות כבסיס ללמידה תואמת התפתחות. הד הגן, א', 41-34.

 

Ben Shabat, A., & Korat, O. (in press). Do background music and story content expansions in an electronic book support story comprehension among kindergartners? 

Segal-Drori, O., & Ben Shabat, A. (2021). Preschoolers' views on integration of digital technologies. Journal of Childhood, Education & Society, 2(1), 29-42. 

https://doi.org/10.37291/2717638X.20212172

Korat, O., Levin, I., Ben Shabat, A., Shneor, D., & Bukobza, L. (2014). Dynamic compared to static dictionary with and without printed focal words in e-book reading as facilitator for word learning. Reading Research Quarterly, 49(4), 371-386. https://doi.org/10.1002/rrq.78