עוסקת באינטרנציונליזציה, בסוציולוגיה מעמדית ובבחירות הוריות בקבוצת המחקר של פרופ' מירי ימיני באוניברסיטת תל-אביב. מתמחה במעמד הביניים הגלובלי בישראל ובעולם, ובצומת שבין ניידות, חינוך וזהות דתית. חוקרת ראשית בפרויקט "מדברים בשירים" מטעם אוניברסיטת תל-אביב ואגף א' במשרד החינוך העוסק בבני נוער בסיכון, בפיתוח כישורים חברתיים ובמיומנויות רכות. משלבת בין המיומנויות הפדגוגיות שרכשה בשדה החינוכי במשך עשור במערכת החינוך כמורה וכרכזת שפה, ובין ההשכלה שצברה באקדמיה. תחומי הוראתה כוללים ניהול כיתה, תכנון לימודים והערכתו, הערכה בחינוך, שיטות מחקר איכותניות.
רשימת פרסומים (מבחר):
סגל מזרחי, מ' ולשמן, א' (2022). מדברים בשירים: שימוש במוזיקה ככלי לדיאלוג משמעותי בקרב בני נוער במצבי סיכון. מניתוק לשילוב. אגף א' חינוך ילדים ונוער בסיכון, משרד החינוך.
Segall-Mizrachi, M., & Leshman, O. (Submitted). Soft skills: A case study. Educational Research for Policy and Practice.
Mizrachi, M., Maxwell, C., & Yemini, M. (2020). Buffered mobility: Parenting strategies of religious Jewish global middle class families. Education Inquiry, 13(2), 205-225. https://doi.org/10.1080/20004508.2020.1857976
Yemini, M., Maxwell, C., & Mizrachi, M. A. (2019). How does mobility shape parental strategies: A case of the Israeli global middle class and their ‘immobile’ peers in Tel Aviv. Globalisation, Societies and Education, 17(3), 324-338. https://doi.org/10.1080/14767724.2018.1525280