יועצת חינוכית בהכשרתה. עבודת הדוקטור שלה עסקה בקשר בין תפיסת מטרות ההישג הלימודיות של מורים וקבוצת השווים לבין מטרות ההישג הלימודיות של מתבגרים. תחומי המחקר העיקריים שלה הם מוטיבציה לימודית והתמודדות עם לחץ. תחומי הוראתה כוללים פסיכולוגיה, שיטות מחקר וסטטיסטיקה.
רשימת פרסומים (מבחר):
בן-אליהו, א', צרפתי, ל', חמי, א', ושלחביץ', ק' (2023). הכשרת מורים מלווה במחקר בנושא הלומד העצמאי – ויסות לימודי. דו"ח מחקר עבור משרד החינוך.
חמי, א', ריץ', י', ומדג'ר, נ' (2023). תפיסת מטרות הישג של מורים ושל קבוצת השווים בכיתה – קשרים עם מטרות הישג לימודיות של תלמידים. מעיינות, 1, 225-193.
חמי, א' ומאור, ר' (2021). מדידת רמת הלחץ של יועצים חינוכיים בעבודתם. הייעוץ החינוכי, 23, 81-57.
מאור, ר' וחמי, א' (2021). קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות. הייעוץ החינוכי, 23, 32-13.
חמי, א' וריץ', י' (2019). התפתחות זהות אישית ותרבותית בקרב בוגרים צעירים שעלו מברית המועצות לשעבר. הייעוץ החינוכי, 21, 128-107.
Hemi, A., Madjar, N., & Rich, Y. (2023). Perceptions of peer and teacher goals predict academic achievement goals among adolescents. The Journal of Experimental Education, 1-22.
Hemi, A., Sopp, M. R., Bonanno, G., Michael, T., McGiffin, J., & Levy-Gigi, E. (2023). Flexibility predicts chronic anxiety and depression during the first year of the covid-19 pandemic: A longitudinal investigation of mental health trajectories. Psychological Trauma: Theory, Research, Practice, and Policy.
Hemi, A., Sopp, M. R., Perel, A., Holmes, E. & Levy-Gigi, E. (2023). Cognitive flexibility moderates the efficacy of a visuospatial intervention following exposure to analog trauma. Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 81, 101858.
Harel, O., Hemi, A., & Levy-Gigi, E. (2023). The role of cognitive flexibility in moderating the effect of school-related stress exposure. Scientific Reports, 13, 5241.
Hemi, A., Madjar, N., & Rich, Y. (2023). Perceived peer and teacher goals: Relationships with students’ academic achievement goals. The Journal of Experimental Education, 91(1), 145-165.
Hemi, A., & Maor, R. (2023). Stress in the school counselor's contemporary role: Scale development and validation. Educational Studies, 49(2), 350-368.
Hemi, A., Sopp, M. R., Schäfer, S. K., Michael, T. & Levy-Gigi, E. (2022). Adaptive responding to prolonged stress exposure: A binational study on the impact of flexibility on latent profiles of cognitive, emotional, and behavioral responses to the COVID-19 Pandemic. Health and Social Care in the Community, 30(6), e6163-e6174.
Biberman-Shalev, L., Pinku, G., Nativ, Y., Paz, O., Hemi, A., & Enav, Y. (2021). Crisis, coping and growth: Lecturers of introductory courses in education reflect on the transition to distance teaching. In, L. Biberman-Shalev, O. Broza, and D. Patkin (Eds.), Teacher Education in a Reality of a World Crisis. Scientific World Press.
Tindle, R., Hemi, A., & Moustafa, A. A. (2022). Social support, psychological flexibility and coping mediate the association between COVID-19 related stress exposure and psychological distress. Scientific Reports, 12, 86-88.
Hemi, A., Madjar, N., & Rich, Y. (2021). Perceived peer and teacher goals: Relationships with students’ academic achievement goals. The Journal of Experimental Education, 1-21.
Maor, R., & Hemi, A. (2021). Relationships between role stress, professional identity and burnout among contemporary school counselors. Psychology in the Schools, 58(8), 1597-1610.
Hemi, A., & Maor, R. (2020). Stress in the school counselor's contemporary role: Scale development and validation. Educational Studies, 1-19.