מרצה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. המנעד הרחב של תחומי עיסוקה משקף את ההטרוגניות ואת הדינמיקה הנדרשים ממורים כיום, החל בניהול כיתה בהיבט רגשי ובהיבט ערכי-חברתי ורב-תרבותי, ניהול כיתה בחינוך המיוחד, וכלה בקורסים המשלבים דיסציפלינות רב-תחומיות (פילוסופיה, סוציולוגיה, ניהול) עם העשייה החינוכית בכיתה. למשל, גלובליזציה בחינוך, עבודה עם הורים, רב-תרבותיות בחינוך, היבטים רגשיים וקוגניטיביים בכשירות חברתית ועוד.
מחקר עבודת הדוקטור שלה עסק בילדים ובני נוער המאמצים 'תרבות שלישית' כדרך התמודדות והתאמה, מחקר איכותני מרתק החושף חוויות של בני נוער למשפחות ישראליות במהלך רילוקיישן ואחריו.