פרופ' קלודי טל בראיון רדיו

פרופ' קלודי טל בראיון רדיו

פרופ' קלודי טל התראיינה בנושא החזרה לגני הילדים ולבתי הספר אחרי הסגר השני. גלי צה"ל, 1.11.2020

להרחבה
הסתגלות לכיתה א' בצל הקורונה

הסתגלות לכיתה א' בצל הקורונה

ד"ר פנינת טל התראיינה בנושא ההסתגלות לכיתה א בצל הקורונה. "כאן 11", 21.9.2020

להרחבה
12 ספרי ילדים אופטימיים לשנה החדשה

12 ספרי ילדים אופטימיים לשנה החדשה

ספר חדש, חדר הפלאות של סבתא מאשה שיצא ביוזמת המרכז להנחלת תרבות היידיש ומכללת לוינסקי לחינוך. YNET תרבות ובידור, 16.9.2020

להרחבה
ילדים בכורים הכי מוצלחים? להורים נוח לחשוב כך

ילדים בכורים הכי מוצלחים? להורים נוח לחשוב כך

ד"ר איריס לבנשוס בכתבה על ילדים בכורים. YNET פלוס, 16.9.2020

להרחבה
מורים לפני הסגר:

מורים לפני הסגר: "למידה מרחוק בלתי אפשרית ולא יעילה"

ד"ר גליה סמו בכתבה העוסקת בלמידה מרחוק. "YNET- בארץ", 14.9.2020

להרחבה
מעמד המורה בימי משבר קורונה

מעמד המורה בימי משבר קורונה

טור דעה של פרופ' איציק גילת. "קשר עין", 13.9.2020

להרחבה
הקול ככלי לאבחון מחלות

הקול ככלי לאבחון מחלות

ראיון של רונה ישראל קולת ברדיו. "כאן תרבות", 9.9.2020

להרחבה
האם יש קשר בין יכולות לימודיות נמוכות בשנות בית הספר למידת ההצלחה בלימודים גבוהים?

האם יש קשר בין יכולות לימודיות נמוכות בשנות בית הספר למידת ההצלחה בלימודים גבוהים?

ד"ר דוד סנש בכתבה על הקשר בין יכולות לימוד בבית הספר להצלחה בלימודים הגבוהים. "מגזין נשים", 9.9.2020

להרחבה
האם באמת צריך לאפשר לילדים לבחור את הנושא הלימודי?

האם באמת צריך לאפשר לילדים לבחור את הנושא הלימודי?

טוב של ד"ר ענת בן שבת על בחירת נושא לימודים. "מגזין גנים", 1.9.2020

להרחבה
המיוחד הוא הנורמטיבי

המיוחד הוא הנורמטיבי

ד"ר ענבל בכר-כץ בטור בנושא השילוב במערכת החינוך. "כיוונים בחינוך - הארץ", 1.9.2020

להרחבה