מבנה תוכנית הלימודים
תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 8 | 11 | 21 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 13 | |||||
חינוך | התפתחות שפה | 1 | ||||
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
בחירת קורס מתחום השיח והתיווך | 1 | |||||
הקבוצה כמערכת חברתית/רפורמות במערכת החינוך בישראל | 1 | |||||
סטטיסטיקה (מקוון) | 1 | |||||
שיטות מחקר (מקוון) | 1 | |||||
המורה בעולמו של הילד | 2 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
חינוך מיוחד | חנ"מ בראי הרב-תרבותיות | 1 | 23 | |||
ליקויי למידה | 1 | |||||
קריאה-התפתחות ומודלים | 1 | |||||
לקויות תקשורת שפה ודיבור | 1 | |||||
מבוא לחינוך מיוחד | 1 | |||||
מוגבלות שכלית התפתחותית ולקויות מורכבות | 1 | |||||
תלמידים על הרצף האוטיסטי | 1 | |||||
בניית תוכניות לימודים בחנ"מ ע"פ המודל האוניברסלי/ התפתחות הקריאה והוראתה | 1 | |||||
הוראה מותאמת במתמטיקה הערכה וטיפול א+ב | 2 | |||||
לקויות קריאה – תאוריות והוראה מותאמת א+ב | 2 | |||||
מהאבחון ועד לפיתוח תוכנית קריאה | 1 | |||||
תוכנית חברתית – היבטים רגשיים וקוגניטיביים א+ב | 2 | |||||
חקר ההתנסות בחינוך מיוחד | 2 | |||||
מודליים יישומיים בהוראת המתמטיקה בחינוך המיוחד | 2 | |||||
התמודדות של הורים ומשפחות לתלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
תלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים | 1 | |||||
תוכנית חוסן לתלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
חלון לקהילה | 1 | |||||
חינוך למיניות בחינוך המיוחד | 1 | |||||
משיתוף להשתתפות | 1 | |||||
סמינריון בחינוך מיוחד (בחירה בנושא אחד) | יצירתיות באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים | 3 | 3 | |||
למידה וזיכרונות | 3 | |||||
החינוך המיוחד בעידן הדיגיטלי | 3 | |||||
תפיסות ומודלים בהשתלבות של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 3 | |||||
התמחות לבחירה | ספרות עברית וכללית | 26 | ||||
לשון עברית | ||||||
נקרא | ||||||
סה"כ | 102 |