תחום |
נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 9 | |||||
חינוך | היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | ||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
לקויות למידה | 1 | |||||
שילוב והכלה של ילדים בעלי צרכים מיוחדים | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
(סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
(שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
דיאלוג, משמעות והבנה בכיתה | 3 | |||||
מניעה וטיפול באלימות ומשמעת בכיתה | 3 | |||||
הוראה דיפרנציאלית: אידיאולוגיה ופרקטיקה | 3 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג ושותף מוביל בעבודת צוות בין-מקצועי | 3 | 3 | |||
הקשר והתקשורת בניהול כיתה בחינוך המיוחד | 3 | |||||
חינוך וניהול כיתה עם הפנים לקהילה | 3 | |||||
חטיבה חינוכית משנית (בחירה מתוך – אומנות, חינוך מיוחד, פסיכולוגיה, טכנולוגיה) | Introduction to Learning Disabilities 1 מבוא ללקויות למידה | 1 | 15 | |||
התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
לקויות למידה | 1 | |||||
קורס בחירה באומנות | 1 | |||||
הקבוצה כמערכת חברתית לומדת/ גלובליזציה ורפורמה בחינוך | 1 | |||||
סביבות למידה מותאמות (לפי גישת המודל האוניברסלי) | 1 | |||||
Foreign Language Acquisition 1 רכישת שפה זרה | 1 | |||||
אוריינות חזותית/המוזיקה כאמצעי לפיתוח חשיבה בהוראה בין תחומית | 1 | |||||
דרכי הוראת הגאומטריה בכיתות א'-ב' | 1 | |||||
דרכי הוראת החשבון בכיתות א'-ב' | 1 | |||||
השיח והתיווך | 1 | |||||
המורה בעולמו של הילד | 2 | |||||
התמודדות מורים עם תלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
קשר עם הורים/משפחה הורים ובית הספר | 1 | |||||
מעברים בבית הספר | 1 | |||||
פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
חטיבת שפה וחינוך לשוני | שיטות ראשית הוראת הקריאה | 1 | 15 | |||
קריאה – התפתחות ומודלים | 1 | |||||
התפתחות שפה | 1 | |||||
שפה וחשיבה בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
הבניית תכנון לימודים בהוראת שפה בביה"ס | 1 | |||||
השפה בבית הספר – פדגוגיה ויישום | 1 | |||||
ז'אנרים בכתיבת סיפורי ילדים | 1 | |||||
חלופות בהערכת שפה | 1 | |||||
מפגשים עם טקסטים ספרותיים | 1 | |||||
שפה במציאות דיגיטלית | 1 | |||||
דיבור – אומנות הטיעון | 1 | |||||
לקויות שפה | 1 | |||||
משלבים בעברית החדשה | 1 | |||||
תהליכי כתיבה בביה"ס | 1 | |||||
רב לשוניות בביה"ס | 1 | |||||
התמחות –פירוט הקורסים בעמוד ההתמחות | ספרות עברית וכללית | 23 | ||||
מקרא | ||||||
טבע | ||||||
מתמטיקה | ||||||
אנגלית | ||||||
סמינריון התמחות – פירוט הקורסים בעמוד ההתמחות | ספרות עברית וכללית | 3 | ||||
מקרא | ||||||
טבע | ||||||
מתמטיקה | ||||||
אנגלית | ||||||
סה"כ | 96 |