תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
חינוך | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 13 | |||||
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
המורה המקוון | 2 | |||||
הקבוצה כמערכת חברתית/גלובליזציה ורפורמות בחינוך | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
(סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
(שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
חטיבת חינוך משנית | גיל ההתבגרות – מאפיינים פסיכופתולוגיים | 1 | 3 | |||
(ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון | 1 | |||||
שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
התמחות 1 (פירוט הקורסים בהתמחויות) | לשון | 26 | ||||
ספרות עברית וכללית | ||||||
מקרא | ||||||
התמחות 2 (פירוט הקורסים בהתמחויות) | לשון | 26 | ||||
ספרות עברית וכללית | ||||||
מקרא | ||||||
סמינריון לבחירה באחד החוגים (פירוט הקורסים בהתמחויות) | לשון | 3 | ||||
ספרות עברית וכללית | 3 | |||||
מקרא | 3 | |||||
סה"כ | 99 |
תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 3 | 7 | 12 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 13 | |||||
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
המורה המקוון | 2 | |||||
הקבוצה כמערכת חברתית/גלובליזציה ורפורמות בחינוך | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
(סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
(שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
חטיבת חינוך משנית | גיל ההתבגרות – מאפיינים פסיכופתולוגיים | 1 | 3 | |||
(ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון | 1 | |||||
שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
ביולוגיה (פירוט הקורסים בהתמחות) | 49 | |||||
סמינריון ביולוגי (פירוט הקורסים בהתמחות) | מחקר ביולוגי | 3 | ||||
סה"כ | 96 |
תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד לימודי חינוך |
לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 11 | |||||
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
המורה המקוון | 2 | |||||
הקבוצה כמערכת חברתית/גלובליזציה ורפורמות בחינוך | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
(סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
(שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
חטיבת חינוך משנית | גיל ההתבגרות – מאפיינים פסיכופתולוגיים | 1 | 3 | |||
(ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון | 1 | |||||
שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
מתימטיקה (פירוט הקורסים בהתמחות) | 52 | |||||
סמינריון במתימטיקה (פירוט הקורסים בהתמחות) | מחקר ביולוגי | 3 | ||||
סה"כ | 100 |
תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 6 | |||
אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
יהדות | 1 | |||||
עזרה ראשונה | ||||||
בטחון ובטיחות | ||||||
זהירות בדרכים | 13 | |||||
חינוך | גיל ההתבגרות – מאפיינים ופסיכופתולוגיה | 1 | ||||
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
הסיפור המקראי | 1 | |||||
התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
לקויות למידה | 1 | |||||
צוהר לעולם היהדות | 1 | |||||
תרבות ישראל: שער לעולם התפילה והפיוט | 1 | |||||
ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון) | 1 | |||||
שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים (מקוון) | 1 | |||||
השיח והתיווך באמצעות תצוגת הכיתה | 1 | |||||
יצירת שפה משותפת בשיעור | 1 | |||||
סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
תיווך חינוכי במאה ה-21 | 1 | |||||
שיטות מחקר (מקוון) | 1 | |||||
פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
אנגלית(פירוט הקורסים בהתמחות) | 49 | |||||
סמינריון באנגלית (פירוט הקורסים בהתמחות) | 3 | |||||
סה"כ | 100 |